söndag 6 juni 2010

Dag 2 Bryter

Det är med stor sorg i hjärtat som jag redan efter en dag tvingas bryta Havspaddlarnas Blå Band...

Med en tuff start igår så kände jag att det här skulle bli en jobbig resa. Med en rygg som mer eller mindre varit "trasig" i snart fem år efter ett helikopterhaveri så är det bara att inse fakta - den lilla styrka som finns kvar i ryggen ska inte behöva kämpa mot min envisa vilja att genomföra paddlingen på 6-8 veckor.

Det är med stor besvikelse som jag åker hem igen och jag önskar alla kvarvarande paddlare ett stort lycka till!
Jag var bara tvungen att starta och låter nu drömmen finnas kvar ett tag till...

5 kommentarer:

  1. Tråkigt, verkligen riktigt tråkigt, att du måste bryta, men säger kroppen ifrån så har man bara att spela med. Nytt försök ett annat år, kanske? :)

    SvaraRadera
  2. Väldigt tråkigt att höra, men ett starkt beslut. Hoppas du får tillfälle till ett nytt försök inom kort! mvh Håkan M (som paddlade för några år sedan)

    SvaraRadera
  3. Din dröm finns kvar och så även sträckan! Klokt beslut om kroppen säger ifrån! Ha en bra sommar! Kram Annica (EAW)

    SvaraRadera
  4. Tråkigt att höra Lasse... Du får istället ha en riktigt skön och lång sommar. Sköt om dig! Johan F

    SvaraRadera
  5. Var stolt över dig själv! Du hade en dröm och du verkställde den!!! De flesta låter sina drömmar förbli just det- bara en dröm. Du är superduktig och en inspiration för oss alla. Kramis!

    SvaraRadera